lördag, september 01, 2007

"Vi kommer idag, det lovar vi"

Jag la upp en annons på blocket häromdan för att sälja mitt barbord med tillhörande stolar. Det tog inte lång tid innan några nappade och jag lovade de första, ett par i från Skövde, att de skulle få köpa det. Men nu börjar jag bli redigt trött på att de hela tiden skjuter på dagar och tider för när de ska hämta det. Jag har sagt att om de inte vill ha det är det lugnt då jag har andra köpare som är intresserade - Men nej då, de vill så gärna ha det. -

En kvart efter utsatt tid fick jag idag ett mess om att de hade försovit sig och ska försöka hinna hit om 3h! Tre timmar från Skövde? Behöver de passa någon buss eller? Jag funderar på hur gamla de är när de även skriver "Vi kommer idag, det lovar vi!".
Jag blir trött.

Jag har stor lust att sälja bordet till någon utav de andra som nappat och sedan skicka messet till Skövde-paret om tre timmar och en kvart!

Inga kommentarer: